OPLEIDINGSCOMMISSIE EARTH SCIENCES (OCES)

Namens de opleidingscommissie volgt er hier wat informatie over wat deze commissie doet en waar je ons kunt vinden. De commissie bestaat uit 3 docenten en 4 studenten. De commissie evalueert de kwaliteit van de opleiding door middel van het bespreken van de vakevaluaties, die door jullie zijn ingevuld aan het einde van een vak. Hierna volgt er een advies met suggesties voor verbeteringen, wat wordt voorgelegd aan de opleidingscoördinator. Mochten jullie zelf suggesties hebben voor verbeteringen, neem dan vooral contact op met 1 van de student-leden!

Bekijk de pagina van de opleidingscommissie op Canvas of stuur een mailtje naar oces-science@uva.nl voor meer informatie.

OCES leden 2021-2022: Kenneth Rijsdijk (docent), Annemieke Kooijman (docent), John van Boxel (docent), Stan Liebrand (student), Minnert Wijnands (student), Jeannette Hansen (student) and Juan Pablo Trespalacios Miranda (student).